בועז ביסמוט: "מקווה שנחזור לשלטון עם אחינו החרדים"

    אסתי פלד No Comments on בועז ביסמוט: "מקווה שנחזור לשלטון עם אחינו החרדים"

    בועז ביסמוט שמתמודד בפריימריז בליכוד לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "אני משוכנע שהרשימה תהיה טובה ביותר. הליכוד היא מפלגה ססגונית, אבל מאד ערכית. כל אלה שהטיפו לנו על אידיאולוגיה הלכו בסוף עם השמאל" | הריאיון המלא

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    11:30
    06.05.24
    חדשות קול חי No Comments on פינוי האוכלוסייה מרפיח; חמאס מאיים להפסיק את המשא ומתן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בועז ביסמוט המתמודד בפריימריז בליכוד לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "ראיתי את המתמודדים לרשימת הליכוד בכנסים השונים, אני משוכנע שהרשימה תהיה טובה ביותר. אני הצטרפתי לליכוד בדקה ה 90 של המירוץ, אני התחנכתי בצרפת, שם למדתי להבדיל בין מהות לסגנון. במהות כולנו אותו דבר, הסגנון קצת שונה".

    "מה שמטריד אותי בבחירות האלו, זה שבליכוד יש 140 אלף מתפקדים, ומעל מיליון מצביעים, ובתקשורת עסוקים בדברים השליליים. הליכוד היא מפלגה ססגונית, אבל מאד ערכית. כל אלה שהטיפו לנו על אידיאולוגיה הלכו בסוף עם השמאל".

    "במהות שלי אני מאמין גדול בארץ ישראל השלימה ומתנגד נחרצות למדינה פלסטינית. אני חושב שהיהדות היא לא אויב לציונות, להיפך, היא בת הברית הטובה ביותר של הציונות. אני אתנגד לתחבורה ציבורית בשבת" הסביר ביסמוט.

    "אם אני מסכם ימין ושמאל בקצרה אני אומר זאת כך: השמאל חושב בעיקר על עצמו, הימין חושב על כולם. אני מייחל לכך שהימין יחזור לשלטון עם אחינו החרדים. נחזור לשלטון בלי רגשי נחיתות".

    ביסמוט התייחס גם לפרשת הפשיטה על ביתו של הנשיא טראמפ ע"י ה- FBI: "טראמפ רוצה לחזור ולהתמודד על הנשיאות. בהיסטוריה של ארה"ב רק פעם אחת נשיא הצליח לחזור אחר שהיה נשיא. זה היה קליוולנד. עצוב מאד שהיום שבפוליטיקה כשרוצים להוריד מישהו מהמפה תופרים נגדו תיקים. זה קורה גם בארה"ב וגם בישראל"

    "אני אדם מסורתי שיקרים לי התורה והרבנים. עם ישראל וארץ ישראל חשובים לי מאד, אבל גם החילונים חשובים אצלי. יש לנו עם חם ואוהב. במסע של במירוץ היה תענוג לפגוש את העם הנפלא הזה" שיתף ביסמוט.

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות